Gran Canaria 2026
16 januari 2026 - Maspalomas, Spanje
Woensdag 14-1
Heerlijk geslapen, 8.00 allebei wakker. Het is zonnig buiten en onbewolkt. Hans is buiten de boel bekijken, ik rommel wat op de kamer. Hans is naar het strand gelopen. Leuk. Dan ontbijten, heerlijk, veel keus. Nu lekker op een bedje bij het zwembad. Wat lezen. Is nu half bewolkt, prima temperatuur. De rest van de dag niet zo opwindend. Gelezen, gekletst, gegeten en van de zon genoten. S'avonds lekker gegeten in een Spaans restaurant.
Donderdag 15-1
Na het ontbijt vanochtend willen we met de shuttle naar het strand. Helaas net de bus gemist. Het strand komt dan morgen aan de beurt. Dan de omgeving hotel verkennen, uurtje gewandeld. Wel veel vergane glorie, zo jammer. Als de overheid een beetje zou investeren kan het zo mooi worden 😍. Later lunch en vermaken we ons verder met boek, zon en strandbedje. S'avonds gegeten in een Aziatisch restaurant. Heerlijk en gezellig. In onze ogen in tegenstelling tot de buren. 2 Jonge mensen die aten en op hun telefoon zaten, soms als intimiteit elkaar de telefoon doorgaven 😂
